» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj

Który bukmacher nakłada limity?
Autor Wiadomość
PostNapisane: 01 lut 2014 
Obserwator
Obserwator

Podziękował: 2
Podziękowano: 2
Witam!
Jestem właściwie początkującym, grającym dotychczas tylko w punktach krajowego bukmachera, stąd pewna niewiedza nt. mechanizmów funkcjonujących u bukmacherów internetowych. Często pojawiają się wspomnienia o nakładaniu limitów na użytkowników. Firmy mają też nieraz zawarte w regulaminie punkty, że mogą nałożyć limit stawek na graczy. Nie zająkną się jednak w jakim momencie to robią(oczywiście mają w tym interes, by ludzie nie wiedzieli). Na pewno doświadczeni forumowicze coś wiedzą na ten temat, pewnie było to już poruszane, ale nie udało się odnaleźć jakiejś takiej listy - kiedy kto limituje.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  

Re: Który bukmacher nakłada limity?
VIP
VIP

Podziękował: 44
Podziękowano: 283
Limit wcale nie musi byc na stawki moze byc rowniez wycofana oferta (czyli tak wlasciwie tez dostajesz limit wynoszacy zero).
Osobiscie gram za relatywnie skromne stawki wlasnie z powodu potencjalnych limitow.
Interesuja mnie niezbyt popularne oferty i w moim interesie jest by bylo one jak najdluzej w ofercie.
Wlasciwie jedyna firma z ktorej korzystam jest b.win.
Zdarzylo mi sie juz to kilka razy ze znikaja mi poszczegolne ligi hokejowe z oferty (i to raczej te z sukcesami).
Na przyklad w tym sezonie najpierw dostalem limit na wysokosc wygranej (z tego co pamietam cos okolo 100 zlotych) a niedlugo pozniej dana liga zostala kompletnie wycofana.