» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj

Bukmacherka - błędne koło ??
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 lut 2010 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 28 lut 2010
Posty: 5
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Witam
Jestem tu nowy mam 20 lat , gram u bukmachera od dawna z duzymi przerwami ostatnio jakies 3 miesiace temu mialem dobra passe z kapitałem początkowym 150 zł zrobiłem 5 tysiecy. Grałem różnymi kwotami raz wygrywałem raz przegrywałem było tak że z tych 5 tysiecy został mi tylko 1 tysiac ale potem odrobilem do 6 tysiecy. Chciałem spasować i zostawić tą kase bo wiedzialem ze jak zaczne grac to przegram i nie wytrzymalem i w ciagu 3 dni straciłem całą kase 6 tysiecy , ja gram głównie duzymi stawkami grałem głównie po 1 tysiaku a czasami 1,5 tysiaka na kupon ale niestety w 3 dni przegrałem wszystko i od tygodnia jestem w wielkim dołku bez pieniedzy i wkurzony ze mogłem tak wpaść w wir porażek , poprostu wszystko co postawilem przegrywało juz w pierwszej połowie , a stawiałem same niby " pewniaki". I jestem teraz bez grosza przy duszy ;] i bez pracy XD Czy wy tez tak nie macie ze co wygracie to w końcu i tak to przegracie ?? Czy bukmacherka to nie błędne koło ?? I czy macie jakies dalej rady czy dalej grac czy co tylko ze juz nie mam za co ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Doświadczony Typer
Doświadczony Typer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 wrz 2009
Posty: 742
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Podstawowym warunkiem, przynajmniej dla mnie, jest to, że bukmacherki nie można traktować jako pracy (chyba, że ustalasz u nich stawki :P ), ale jako dodatek, gdzie można dorobić i zwiększyć emocje podczas meczu. Co prawda niektórzy zarabiają, ale tutaj wszystko zależy w większym lub mniejszym stopniu od szczęścia, które jak wiemy kołem się toczy. Co do przegrania całych pieniędzy w 3 dni, zrobiłeś chyba najgłupszą możliwą rzecz tj. jak przegrałeś 1000 i następnie stawkowałeś na zasadzie "bo tu musi wejść". I generalnie granie kuponu za 1/5 czy 1/6 całego depozytu jest zbyt ryzykowne, można więcej zarobić, ale kto co lubi. Czy błędne koło? Na wszystkim można zarobić, ale trzeba to robić z umiejętnie i z głową, a do tego wiedzieć, kiedy powiedzieć "stop". Na ostatnie pytanie nie odpowiem, bo to twoja decyzja i nikt za Ciebie jej nie podejmie. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Doświadczony Typer
Doświadczony Typer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2007
Posty: 1945
Lokalizacja: Lublin/Krk
Podziękował: 1
Podziękowano: 0
adrianpan napisał(a):
Ja np.gram progresje na kurs 2,0 z podwyzszaniem stawki o 100% i osiagam dzieki temu staly zysk...


Tiaaa , najlepsza metoda do wyzerowania konta :lol:
Moim zdaniem to Twoj blad glownie polega na tym ,ze nie ustaliles sobie pewnego celu ,ktory chcesz osiagnac , tzn. wplacasz 150 zl chcesz z tego wyciagnac 1 tys. Gdy pojawia sie ta magiczna kwota robisz wyplate i nie ma ,ze moze jeszcze jeden zaklad bo to przeciez pewniak :!: Poprostu wyplaczasz i zostawiasz znow sobie jakis poczatkowy kapital , powiedzmy dwa razy wiekszy niz na poczatku. Wiekszosc graczy wpada w pewna pulapke , tzn. przy przegranej grubszej kwoty na sila probuja jak najszybciej to odrobic , czesto grajac za jeszcze wieksza kwote , co w wiekszosci wypadkow niestety prowadzi do magicznego zera :roll: Dostales cenna nauczke i sadze,ze nastepnym razem majac te 5 tys. na koncie zlecic jednak wyplate i bedziesz sie cieszyl z zarobionej kwoty :wink: Pozdrawiam i sukcesow zycze


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Ekspert : Sporty motorowe
Ekspert : Sporty motorowe
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2008
Posty: 1950
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 17
Podziękowano: 99
Ja mam jedną zasadę, której się trzymam.
Wpłacam do buka jakąś kwotę np. 200zł. Jeśli uda mi się rozkręcić do 400 wypłacam wkład początkowy co gwarantuje mi wyjście minimalnie na zero. Od tego momentu mogę grać "luźniej" i bez większej presji, bo przecież jak przegram to i tak wyjde na 0.

A co robić jak traci się od początku? odpocząć. Ustalasz sobie czas, w którym nie będziesz grał np miesiąc. Pomaga to po powrocie na pewną niezbędną świeżość i wyzbycie się rujnującej portfele rutyny. :twisted:

Wiadomo- każdy ma inne metody, ale liczy się + na koncie 8)

I najważniejsze: graj za tyle, ile nie szkoda Ci przegrać!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2006
Posty: 3720
Podziękował: 0
Podziękowano: 2
Ekhm,

Bez urazy ale nawet największy idiota musi kiedyś coś wygrać. Inaczej po co ludzie by grali? I obawiam się, że tak to wyglądało w Twoim przypadku.

Błędne koło? Oczywiście, że tak. Jak zaczniecie wygrywać to gracie dalej ponieważ wygrywacie. Jak zaczniecie przegrywać to nie przestajecie bo kiedyś wygrywaliście i się odegracie. Nie da się tak łatwo odejść.

Cele? Jak najbardziej. Jednak w pewnym momencie dochodzi się do punktu w którym wygrane z płaskiej stawki są na tyle satysfakcjonujące, że cele są zbędne. Po prostu grasz i wygrywasz. Taka jest moja opinia.

Nie wiem czy sobie zdajesz jak dużo kwota to 6k pln. Można za to kupić już dobry samochód. Średnio jest to 5 pensji (czyli 5 miesięcy pracy) osoby w Twoim wieku a nawet starszych. Również są to dobre 3 pensje części z naszych rodziców. Może czas się zastanowić, czy z takim podejściem jest sens się w to bawić? Szczerze mówiąc odradzam bo "Do grania głównie dużymi stawkami", trzeba mieć głowę wiedzę i charakter.

Cytuj:
I najważniejsze: graj za tyle, ile nie szkoda Ci przegrać!


Graj za tyle na ile Cię stać. Bo szkoda to mi przegrać 10pln, ponieważ mógłbym przeznaczyć tą kwotę na bardziej szlachetny cel.

The End.

_________________
Mówią na mnie NDZ.
Kocham życie, wolność i hazard.
Wszystko, co można dostać za pieniądze, jest tanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 28 lut 2010
Posty: 5
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Poprostu poniosło mnie ale człowiek uczy sie na błędach , z każdym przegranym kuponem nabiera sie doświadczenia spostrzerzeń i wynosi się wnioski tak mi sie zdaje... Zachowałem się najgorzej jak mogłem i zostałem za to ukarany , ale wydaje mi się że mam doświadczenie i dużą wiedze i wierze w to że uda mi sie odbić od dna . Cechy której mi brakuje najbardziej to cierpliwość , chciałem w jeden dzień odrobić 5 tysięcy a to był błąd. Będe próbówał dalej wychodze znowu z kapitałem 200 zł i myśle że uda mi się coś zarobić , wczoraj z 30 zł zrobiłem 300 zł na jednym kuponie ale nniestety poniosło mnie i uwierzyłem że arsenał nie strzeli gola w 90 minucie XD a strzelił nawet dwa i przegrałem ;/

Dzisiaj moge wam wytypować na Lille i Marseille. Zagrał bym na to ale dopiero w poniedziałek będe miał mały zastrzyk gotówki.

Cytuj:
Bez urazy ale nawet największy idiota musi kiedyś coś wygrać. Inaczej po co ludzie by grali? I obawiam się, że tak to wyglądało w Twoim przypadku.


Stary wiesz ty tego nie zrozumiesz grając za 10 zł i wygrywając 30.

Ja gram u buka żeby zarobić a nie żeby sie pobawić . Postaw sobie na mecz za 2 tysiące i go oglądaj w tv a potem wygraj , super emocje .

Ja doszedłem do takiego etapu gdzie wygrana 300 zł na czysto mnie nie satysfakcjonowała , musiałem wygrać dużo wiecej, no ale spadłem znowu na dno...

A no NDZ niekręci mnie chyba jak Ciebie granie za 5 zł i raz na 30 kuponów wygranie 20 zł na czysto zero adrenaliny zero wygranej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2006
Posty: 3720
Podziękował: 0
Podziękowano: 2
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia po co marnuje swój czas. Chyba z nudów.

Cytuj:
wydaje mi się że mam doświadczenie i dużą wiedze


Cytuj:
Stary wiesz ty tego nie zrozumiesz grając za 10 zł i wygrywając 30.


Z nudów/zdenerwowania/litości. Kiedy byłem głupi coś tam ciułałem na BAH. Z ciekawszych okresów jakie tam znalazłem, które zamykały rok 2009.

CENZURA

No i jeszcze "jeden z wielu", kiedy to miałem jeszcze oczko na karku. Początek 2009.

CENZURA

Tak więc mistrzu, który grasz, żeby zarobić i posiadasz tak ogromną wiedzę. Z dobrego serca mówię, że po Twoim poziomie wypowiedzi mogę stwierdzić, że na chwilę obecną potrafisz tylko przegrywać. A obrażać mnie? Nie ta liga synku. Trochę szacunku. Nigdy się nie wywyższałem bo po co? Ja rozumiem, że jesteś lepszy niż ja. To, że wygrałeś (cały czas zakładam, że mówisz prawdę) jednorazowo większą kwotę nie oznacza, że jesteś bogiem. Oznacza to, że jesteś mało inteligentny i nie powinieneś się za to brać skoro równie szybko tą kwotę przegrałeś. To nie pech. To brak pomyślunku.

B/O.

Ps: Wklejone kupony nie należą do mnie. Zastrzegam, że nigdy nie grałem na prawdziwe środki w gry hazardowe na terenie Polski a jedynie na sztuczne jednostki. :wink:

_________________
Mówią na mnie NDZ.
Kocham życie, wolność i hazard.
Wszystko, co można dostać za pieniądze, jest tanie.


Ostatnio edytowano 01 mar 2010 przez NDZ, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 28 lut 2010
Posty: 5
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Musze sie z Tobą zgodzić masz racje nie ta liga :

Obrazek

Mam wklejać więcej ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2006
Posty: 3720
Podziękował: 0
Podziękowano: 2
Cytuj:
Mam wklejać więcej ??


Aktualne saldo swojego konta. Wg. moich informacji wynosi one 0.

Jesteś lepszy tak jak napisałem powyżej. Mam wkleić zdjęcie swojego samochodu, który niedawno kupiłem? Opłaconych rachunków? Kupionych ubrań? Laptopa? Nowych komórek? A może bezpośrednie zdjęcie portfela? Ja wygranych pieniędzy nie oddałem. Tu jest ta cienka różnica. I masz racje mnie cieszy wygrane 300pln. Bo zaleje sobie auto, częśc dam rodzinie a za resztę pójdę z koleżanką na miasto. Gdzie ja głupi moderator wystartowałem do Boga hazardu.

Cytuj:
To, że wygrałeś (cały czas zakładam, że mówisz prawdę) jednorazowo większą kwotę nie oznacza, że jesteś bogiem. Oznacza to, że jesteś mało inteligentny i nie powinieneś się za to brać skoro równie szybko tą kwotę przegrałeś. To nie pech. To brak pomyślunku.


Przeczytaj ze zrozumieniem. Znałem ludzi, którzy wychodzili z kasyna z over 5k pln. Imponujące to może było wtedy. Na chwilę obecną zdałem sobie sprawę, że oni i tak to prędzej czy później przegrali a nawet wpadli w długi. Ty zaliczasz się właśnie do tych ludzi. Tylko, że ja jestem już starszy i takie skany by mi zaimponowały w 2009 a nawet 2008. Przykro mi, że nie rozumiesz co chciałem powiedzieć. Miłego wygrywania dalszych milionów.

Naprawdę bez odbioru. "Szacunek".

Ps: A ile znałem takich pokerzystów co wchodzili do klubów pokerowych z wygranymi Xk z kasyna a my siedzieliśmy przy stołach 12h ucząc się gry od tych niesamowicie inteligentnych i uzdolnionych ludzi.

EDIT: Z dobrego serduszka. Na przyszłość polecam zasłanianie pewnych danych na wklejanych kuponach. Ale siedzisz w tym tak długo i masz taką wiedzę, że to pewnie tylko małe uchybienie wynikające z pośpiechu tudzież zdenerwowania.

_________________
Mówią na mnie NDZ.
Kocham życie, wolność i hazard.
Wszystko, co można dostać za pieniądze, jest tanie.


Ostatnio edytowano 28 lut 2010 przez NDZ, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
VIP
VIP

Dołączył(a): 13 lut 2007
Posty: 6788
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
no tak, tylko, że NDZ robił wypłaty, a Ty wklejasz tylko skany z wygranych, a sam powiedziałeś, że to i tak przegrałeś, więc...


Góra
 Zobacz profil  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 28 lut 2010
Posty: 5
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Różnica jest taka że ja nie zarabiam tak jak ty ;] Więc wiesz ty zarobisz i stracisz a ja trace to co wygram wiec jestem na plusie ;] Bo oczywiscie dużo wydaje z tego co wygram.
A co to da że pokaze że wybrałem pare tysiaków z konta bo to według mnie nic nie znaczy ...

Po drugie liczba twoich postów i bez sensownych tematów świadczy tylko o tym że żyjedz tym ... Czytałem pare twoich tematów i to mnie tylko utrwala w tym przekonaniu . Wiec nie wiem do czego dąży ta rozmowa ;)

A bardzo chętnie możemy sie sprawdzić podająć typy paru meczy i zobaczymy kto lepiej trafia ;)

Drugie dlaczego mnie porównujesz do Boga ?? Według mnie to troche wyolbrzymione wprawdzie wiem że te moje wygrane mogą na Tobie robić wrażenie ale to porónanie chyba nie na miejscu ??

Tak jak napisałeś i jak napisałem uważam to za błędne koło że Ci co wygrywają w końcu przegrają to ... tylko ty nie przegrywasz nigdy :>

"Bóg hazardu" kurde blaszka te twoje porównania , ale dzięki to miłe że Ci tak zaimponowałem :>

Nie zamykaj tematu bo lubie sie czasami pokłucic ale bez obrazy bo ja to traktuje jako fun ;p


Ps: a to że masz samochód laptopa itd... to nie świadczy że jesteś lepszy, stary ja nie pracuje i też mam samochód iphona 2x komputer laptopa ;p ostatnio sobie ps3 kupilem wiec pozdro ;p A na moim koncie bankowym mam 1 zl XD wiec nie zgadłeś ;p

Ostatnio na markowe perfumy wydałem 500 zł ;p z wygranej u buka ;p wiec relax ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23964
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6840
Podziękowano: 2528
to super ze sie zarejestrowales i napisales nam o tym ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2006
Posty: 3720
Podziękował: 0
Podziękowano: 2
Cytuj:
Ps: a to że masz samochód laptopa itd... to nie świadczy że jesteś lepszy, stary ja nie pracuje i też mam samochód iphona 2x komputer laptopa ;p ostatnio sobie ps3 kupilem wiec pozdro ;p A na moim koncie bankowym mam 1 zl XD wiec nie zgadłeś ;p

Ostatnio na markowe perfumy wydałem 500 zł ;p z wygranej u buka ;p wiec relax ;p


Obrazek

Błagam was ludzie. Chodźcie do szkoły, zdawajcie matury. Uczcie się czytania ze zrozumieniem, pojęć takich jak choćby "ironia". Słuchajcie rodziców i ludzi, których uważacie za mądrzejszych. Czytajcie książki. Oglądajcie dobre filmy. Nie wierzcie w informacje przekazywane przez mass media, iż rzeczy materialne czynią was kimś fajnym. I bądźcie skromni z głową. Inaczej tak skończycie.

Panie Analizer. Bez ubierania prostego przesłania w dłuższe zdania. Może w końcu zrozumiesz.

Gówno mnie obchodzi co masz/wygrałeś. Wiem, że ciężko w to uwierzyć ale ja należę do tego grona osób, których gówno obchodzi co ma sąsiad a co dopiero jakiś głupek na forum tematycznym.

Gówno was też powinno obchodzić co mam ja. Niepotrzebnie wkleiłem jakieś stare kupony. Aktualnie jestem przykuty do łóżka a że mnie zdenerwowałeś potraktowałem to jak tanią rozrywkę. Nie zrozumiałeś ironii z wklejaniem zdjęć nowego samochodu? Wychodzą Twoje braki w edukacji. Inni zrozumieli, więc nie był to "ukryty przekaz dla ludzi z magistrem".

Na początku chciałem Ci szczerze pomóc uświadamiając w jak wielkim błędzie jesteś. Niestety nie jest to możliwe.

Wyrazy współczucia oraz gratuluje Bogu Hazardu perfum za 500pln. Proszę, nie pisz nic więcej w tym temacie. Dziękuje.

Cytuj:
Nie zamykaj tematu bo lubie sie czasami pokłucic


Co tylko rozkażesz. Ludzie z perfumami za 500pln są lepsi ode mnie. (ironia - sposób wypowiadania się, oparty na zamierzonej niezgodności, najczęściej przeciwieństwie, dwóch poziomów wypowiedzi: dosłownego i ukrytego by wiki)

Odpuść. Tutaj nikomu nie zaimponujesz. Uwierz...

Miłego życia w bogactwie ponad pionkami mojego pokroju (ironia).

EDIT. Nie musisz wklejać skanu matury czy też informować nas o ostatnio przeczytanych książkach. Uwierz, nie musisz...

_________________
Mówią na mnie NDZ.
Kocham życie, wolność i hazard.
Wszystko, co można dostać za pieniądze, jest tanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 28 lut 2010
Posty: 5
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
A ja w moim poście dostosowałem sie do Twojej ironi , ale słabo rozumny jestes ;]

Podsumuje cie jednym z wielu Twoich ciekawych cytatów


Złote myśli NDZ
Cytuj:
Powiem szczerze, ze ja jestem dumny z tego co robie. Jestem dumny z mojej rangi na forum, jestem dumny z moich kuponow i stanow kont. I chociaz moja ostatnia skutecznosc pozostawia wiele do zyczenia, mysle, ze z czystym sumieniem moge powiedziec, ze nie mam sie czego wstydzic.
Czy jest to sluszne... ?? Nie wiem
Kod:
gratuluje sukcesu w życiu i zazdroszcze moderowania :(

Ja moge smialo powiedziec, ze zyje tym ale tylko w pelni sezonu. W wakacje potrzebne sa przerwy aby odpoczely nerwy


Pozdro fajne życie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 28 lut 2010 
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2006
Posty: 3720
Podziękował: 0
Podziękowano: 2
Ostatni ale to ostatni post na temat mojego życia osobistego. Masz swoje? To się na nim skup.

Po pierwszy przytocz datę wypowiedzi. (Tak naprawdę nie rób tego- to taki zwrot)

Po drugie moje życie - moja sprawa więc nie powinno Cię nic tutaj interesować.

Cytuj:
A ja w moim poście dostosowałem sie do Twojej ironi , ale słabo rozumny jestes ;]


Ludzie na tym forum w większości są inteligentni. Nie obrażaj nas. Dziękuje.

Tak więc wracam do swojego moderowania w moim ciemnym pokoiku. Dam Ci radę. Już jedna osoba chce Cię zbanować. Ja jestem drugą. Jak chcesz się lansować na forum swoimi kuponami to po prostu odpuść tutaj. Osobiste wycieczki w moją stroną są strzałem w stopę. Załóż sobie temat, podawaj typy, ciesz się z wygranych.

The End. Można się rozejść.

EDIT: I nie musisz przytaczać moich wypowiedzi. Użytkownicy je znają.

_________________
Mówią na mnie NDZ.
Kocham życie, wolność i hazard.
Wszystko, co można dostać za pieniądze, jest tanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: