» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
 

Pytania związane z MLB - pytaj śmiało
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sie 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2005
Posty: 453
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Wprowadzam temat w którym zadajemy nurtujące Was pytania z dziedziny MLB


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 26 sie 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2005
Posty: 453
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Zarazem przenosze te pytania, które już były zadane wraz z odpowiedziami ;)

marcinrogacki napisał(a):
Czy ktoś wie gdzie mogę oglądać mecze baseballa?? Wiem że można wykupić abonament na www.mlb.com, a może ktoś zna inne sposoby?? W telewizji gdzieś w ogóle leci?? No nie wiem, pozostawiam to do rozstrzygnięcia.


kruko11 napisał(a):
jest jedynie pokazd graficzny ale niejest taki zly wszystko na nim widac przed meczami na http://mlb.mlb.com/mlb/scoreboard/sb_20050824.html wcisnij gameday przy tabelce z meczem i podziwiaj


kruko11 napisał(a):
do tych meczow za abonamentem musisz miec dobre lacze a pozatym sa one slabej jakosci ale ogladac sie da
A w telewizji leci na espen sports ale musisz miec dobra satelite do tego bo inaczej nie sciagniesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 29 sie 2005 
Obserwator
Obserwator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 cze 2005
Posty: 3
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Mam pytanko: W jakim miesiącu zaczyna się sezon MLB??
Wiem, że we wrześniu są play-offy a sezon kończy się w październiku, lecz nie wiem kiedy się zaczyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 29 sie 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 maja 2005
Posty: 355
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
marcinrogacki napisał(a):
Mam pytanko: W jakim miesiącu zaczyna się sezon MLB??
Wiem, że we wrześniu są play-offy a sezon kończy się w październiku, lecz nie wiem kiedy się zaczyna.


nie jestem pewny na 100% ale chyba w kwietniu.. w ty mroku bodajze 3.04 sezon wystartwoal :)

_________________
MOJE TYPY - ZAPRASZAM!!
SPEEDWAY TYPY - THE BEST OF THE BEST


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 05 wrz 2005 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 26 sty 2005
Posty: 32
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
ile spotkan kazda druzyna musi rozegrac w sezonie zasadniczym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 06 wrz 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2005
Posty: 453
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
adasko napisał(a):
ile spotkan kazda druzyna musi rozegrac w sezonie zasadniczym ?


W sezonie zasadniczym każda drużyna gra dokładnie 162 spotkania :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 06 wrz 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2005
Posty: 453
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Niedawno gdzieś widziałem pytanie kiedy kończy się sezon zasadniczy więc odpowiem tutaj.

Ostatni mecz sezonu zasadniczego rozegrany zostanie 2 listopada 2005.

Natomiast w play-off'ach rozgrywane są 2 spotkania dziennie - czasami nawet jeden :roll:
Trochę to przykre bo mało meczy do obstawiania będzie więc trzeba korzystać puki można.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 26 wrz 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2005
Posty: 453
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
borekk83 napisał(a):
pytanie z typu "niekumatych".... ile druzyn wchodzi do play offs.... :oops:


ogólnie wchodzi 8 drużyn
zwycięzca dywizji oraz dodatkowo dwie drużyny z najlepszym bilansem spotkań


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 05 paź 2005 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 26 sty 2005
Posty: 32
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
do ilu zwyciestw gra sie w play-off?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 05 paź 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 gru 2004
Posty: 315
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
adasko napisał(a):
do ilu zwyciestw gra sie w play-off?


do 3 zwyciestw...

_________________
Obrazek

MojE TypY ZapraszaM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 05 paź 2005 
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2005
Posty: 453
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
adasko napisał(a):
do ilu zwyciestw gra sie w play-off?


ćwierćwinał do 3 zwycięztw
półfinał i finał do 4 zwycięztw


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 05 paź 2005 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 26 sty 2005
Posty: 32
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
dzieki :*


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 07 paź 2005 
Junior
Junior

Dołączył(a): 20 sie 2005
Posty: 78
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Most Base Hits (Game 3 Player Matchup Must Reach Base With Official Hit & Must Start For Action) ......

niby kumam a jednak mam wątpliwosci.....moze ktos dac to do przetlumaczenia.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 22 lut 2008 
Moderator
Moderator

Dołączył(a): 02 kwi 2005
Posty: 6711
Lokalizacja: Żoliborz
Podziękował: 60
Podziękowano: 206
Przemo.pila napisał(a):
Dopiero zainteresowałem się MBL a ponieważ jest przerwa między sezonami to mam pytanie:
Czy zakłady oferują wszyscy polscy bukmacherzy internetowi ?
a co z bukami "naziemnymi"?


Nie wiem czy MBL mają ale MLB ma nawet BAH.
Na ziemi podstawowe zakłady na sume pkt i handi też są.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

PostNapisane: 22 lut 2008 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 01 kwi 2007
Posty: 44
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
a ja mam pytanie pod scoreboard zawsze jest takie cos:

W: S. Downs (1-0, 2.31); L: B. Stokes (1-5, 7.31); SV: J. Accardo (1)
HR: TB: C. Pena (6), C. Crawford (5). TOR: F. Thomas (5), A. Lind (4).

co to przykladowo oznacza?

no i te 4 kwadraciki? jak sa np 3 to 3 bazy zdobyte? jak bedzie 4 to punkt?

bo wiem ze im mniejsza era to tym wiieksze prawdopodobienstwo ze druzyna wygra :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: